Гарантійні зобов'язання та умови обміну/повернення товару

LEGIT -  це взуття та аксесуари, що відрізняються високою якістю. Ми надаємо гарантію на кожну пару - 30 днів. Підтвердженням гарантії є товарний чек, гарантійний талон бренду. Зберігайте ці документи протягом усього терміну дії гарантії.

Гарантійний термін носіння (експлуатації) взуття та аксесуарів обчислюється з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону:

  • Зимовий сезон - з 15 листопада по 15 березня;
  • Літній сезон - з 15 травня по 15 вересня;
  • Весняно-осінній сезон - з 15 березня по 15 травня і з 15 вересня по 15 листопада;

При використанні сезонного взуття з порушенням сезонності, претензії до якості продукції не приймаються.

Гарантійний строк на шкіргалантерейні вироби (сумки жіночі та чоловічі, портфелі, вироби дрібної шкіргалантереї) - 30 днів з моменту продажу товару.

Строк служби дорівнює гарантійному строку.

Умови повернення

Ми дбаємо, щоб Ваш шопінг був простим та приємним.

Якщо замовлення не підійшло по розміру, фасону або іншим параметрам - у вас є 2 варіанти повернення.

  • Ви можете повернути товар, не покидаючи відділення Нової пошти.

Оплата замовлення відбувається після огляду товару. Огляд товару передбачає можливість здйснення примірки. Якщо замовлення Вас не влаштувало, повідомте оператору відділення про це і замовлення буде повернено. 

  • Ви можете повернути товар впродовж 14 днів з момента отримання та здійснення оплати.

Щоб повернути товар після оплати - повідомте про це нашим менеджерам. Повернення коштів відбувається впродовж терміну до 7 робочих днів.

Наші менеджери завжди раді відповісти на Ваші питання:

- замовляйте зворотній дзвінок на сайті

- повідомлення Viber за номером  +38 099 477 75 70 

 

Процедура повернення відбувається згідно Закону України "Про захист прав споживачів".